fredag 22. januar 2010

Jippi, jeg har fått min første AWARD !!!

Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ glad og rørt nå ! Så moro det var å få en award, og kanskje spesielt moro når det er den første awarden jeg har fått ! Sissels syglede har vært så UTROLIG snill og gitt meg den :) Tusen takk til Sissel for det ! Jeg er stadig innom bloggen hennes og titter. Alltid mye spennende og fint å finne der..

Så må jeg da skrive 7 ting om meg selv, hmmm.. :
  1. Jeg ELSKER å sy (skulle gjerne sydd døgnet rundt) !!!
  2. Jeg ELSKER å lese koselige bokserier (spesielt Sagaen om Isfolket, men også de andre seriene til Margit Sandemo, - en helt utrolig fantasifull forfatter).
  3. Jeg liker IKKE å lage mat !!!
  4. Jeg er alenemor til Cato på 18 år, som jeg er UTROLIG glad i, og som betyr ALT for meg.
  5. Mistet min førstefødte (Kjetil) i krybbedød for 19 år siden, da han var 11 måneder og 4 dager gammel (han skulle fylt 20 år nå i februar)..
  6. Jobber som helsesekretær på sykehus, og trives godt med det.
  7. Jeg er en skikkelig stuegris (og trives med det også, hihi) ! Men det har vel sikkert noe med at jeg aldri har fått somlet meg til å ta førerkortet..
Nå skal jeg sende denne awarden til 7 andre bloggere som jeg ønsker å vite mer om (utrolig flinke alle sammen) :

Skulle så gjerne gitt den til mange flere, men det blir kanskje en annen gang, hvem vet ??

5 kommentarer:

Sissel sa...

Denne har du fortjent. En flott blogg fra en kreativ og flink dame.
Også så koselig å lese litt mere om deg enn bare sy og søm...hehe...
Bare vent, det kommer nok mange adwarder etterhvert skal du se.
Klemz fra Sissel...

annemariesquilt sa...

Heia, tusen tusen takk og takk for fine ord på veien videre..
Jeg kommer tilbake på besøk her en annen gang også;-))

Timotei sa...

Gratulerer med awarden og tusen, tusen takk for at du vil dele den med meg!
Koselig å få vite litt mer om deg også. Så trist å lese om sønnen din som du mistet.
Ellers kjenner jeg meg godt igjen i mye av det du skriver om deg selv. Jeg er heller ikke særlig glad i å lage mat og stuegris er jeg nok også ja :)
Ha ei fortsatt fin helg!

QuilteMållika sa...

Tusen takk for at du sendte meg en award - stor stas! Skal følge opp med å besvar spørsmål og sende videre - må bare få hjem min datakyndige hjelper av en sønn;-)

Flott blogg du har!

Litamora's Quilt & Design sa...

Tusen takk for awarden din :o)
jeg ble kjempeglad for den!
Øsker deg en uke med masse søm og drøm :o)
Kommer tilbake på besøk igjen snart ;o)
Laila