torsdag 21. januar 2010

Pakker i posten :)


Fikk 2 pakker i posten i dag ; En pakke fra Olaugs Quilt som inneholdt bl. a. mønsteret "Loralies toalettvesker og sminkepung" + mønsteret "Hjertevenner". Sistnevnte har jeg lett lenge etter, - syns dette er et kjempekoselig mønster. Den andre pakka kom fra Lappestua og inneholdt mønster på løperen "Kristine", designet av Bente Malm + helt skjønne stoffer til toppen (ikke til applikasjon, det plukker jeg fra stofflageret mitt). Falt så pladask for denne løperen, så den måtte jeg bare bestille, og har vært ordentlig utålmodig mens jeg har ventet på at denne pakka skulle hoppe oppi postkassa mi :)

2 kommentarer:

Sissel sa...

Hei på deg...Klart jeg har en mail.
Jobbmailen min er:
sissel.lassen@akersolutions.com
og privat
sisslas@online.no
Jobb mailen er jeg bare på på dagtid, så kanskje online mailen min er best å bruke...
Gleder meg til å få mail..
Klemz Sissel.

Lappestua sa...

Hei! Så flott blogg du har :)
Gleder meg til og se prosjektene dine framover. Du blir nok ikke arbeidsledig med det første :)
Kjenner meg nok litt igjen der ja. Man har lyst til og sy ALT!