tirsdag 8. desember 2009

Hobbykeramikk fra noen år tilbake

Er ikke vi nydelige, kanskje ???
Tenkte jeg kunne vise fram noe hobbykeramikk jeg malte for noen år siden da jeg hadde "dilla" på dette. Har enda noen flere umalte hobbykeramikkfigurer liggende fra den gang, og begynner så smått å få lyst til å male dem også.. Har malt en del hobbykeramikkfigurer som jeg dessverre ikke har tatt bilder. Fryktelig dumt å ikke gjøre det. Litt koselig å ha senere.. Men husker at jeg malte en Villmarkskrans som jeg ga bort i bryllupsgave til fetteren min for noen år siden, og så har jeg blant annet malt en stor rev og en stor ulv. Morsomt og koselig arbeid, dette også :) 
(Hvis dere ser nøye på den "dama" nederst her, så ser dere at hun har vært og handlet stoffer, og bærer på en kurv med saks, målebånd osv. Hun skal sikkert hjem og quilte, tror dere ikke ?)

Ingen kommentarer: