tirsdag 8. desember 2009

Bestillinger og julegaver


Er nå godt i gang med julegaver og bestillinger fra venner.. Koser meg om kveldene når jeg kan sette meg ned med dette :) Her er jeg ferdig med 2 spisebrikker fra "Heisan & Hoppsan" (musebestemor og musepappa) som jeg hadde bestilling på. Syns disse brikkene er kjempekoselige !


Og har også sydd 3 julestrømper, designet av AnnAKa, som også var en bestilling.

Er også godt i gang med å lage enda 3 julestrømper til som jeg har fått bestilling på fra en kollega. Disse legger jeg inn bilder av om noen dager..

Har også laget et lite kjøkkensett i blågrått, som blir julegave. Likte stoffene godt. Holder på med noen flere julegaver, og bilder kommer etterhvert som de blir ferdige.

1 kommentar:

Orlaug sa...

Hei!
So kjekt at du stakk innom på bloggen min......du er jammen flink å sy. Dei brikkene med mus har eg faktisk liggande mønster til......veit ikkje heilt om det nokon gong kjem lenger enn til mønsteret her hjå meg.
Kan gjerne måle ein nissespade til deg...problemet er vel å finne spade å måle på.
Desse som eg har vist på bloggen har eg funne på loppemarked og bruktbutikk.......er ikkje lett å finne slike, men det hender eg har flaks.
Prisen er sjølvsagt avhengig av kva eg må betale for spaden....desse to eg viser har eg teke kr 600,- for.
ha ein fin sundag!