fredag 10. desember 2010

Løper i rødt, sort og grått





Da er jeg ferdig med en enkel og grei løper, som trolig blir julegave. Knappene fikk visst ikke den riktige fargen på bildene her, men den røde trekanten har sort knapp og de to grå trekantene har røde knapper. Tror dessverre ikke jeg rekker å lage så mange julegaver selv i år, noe jeg gjerne skulle gjort.. Mye artigene å lage julegavene enn å kjøpe dem, syns jeg :) Men, men, sånn er det bare.. Får bare se an hvor mye jeg rekker å lage før jul :)

4 kommentarer:

Sissel`s syglede sa...

Se her ja, denne duken var kjempefin. Vil du gi den bort i gave da?? Heldig er i alle fall den som får duken.
Ha en finfin lørdagskveld.

Trollmor :) sa...

Tusen takk, Sissel :) Harbegynt så sent med julegaver i år, så jeg rekker nok ikke å lage så mange som jeg gjerne skulle gjort, så jeg TROR kanskje dette blir en av julegavene, ja.. Selv om jeg likte den ganske godt og gjerne kunne tenkt meg å beholde den selv.. Jeg får se hva annet jeg rekker å lage før jeg bestemmer meg :) Ha en fin lørdagskveld, du også :)

Sissel`s syglede sa...

Hei igjen.
Prymtanga mi er bare en sann glede. Den har jeg kjøpt av en annonsør inne på www.sykroken.no
tror jeg ga 400 for den, men den er verdt hver eneste krone. Nå er det bare en glede å sette på knapper. Denne er en investering jeg ikke ville vært uten gitt...
Nei, nå skal jeg ut i sybua mi og hive meg over et nytt veskeprosjekt...

Trollmor :) sa...

Ja, det vil jeg tro at den er, Sissel !! Ikke var det dyrt heller, og verdt hver eneste krone, det er jeg helt enig i !! Da får jeg gå på jakt etter en sånn :) :) Lykke til ute i sybua !! Gleder meg til å se hva du lager nå !!!