mandag 12. juli 2010

Litt nytt.. og endelig FERIE !!!


Dette er noe av det jeg har sydd i det siste.. "Romantiske sommervesker" medium str., designet av Bente Malm likte jeg veldig godt (pynten foran på veska er ikke så "glitrende" i virkeligheten, heldigvis !). Skal sy den store også. Og så har jeg sydd 3 stk. "Annas sminkepung". Har sydd 4 andre sminkepunger også, men har ikke fått somlet meg til å ta bilde av dem enda.. Det får komme senere. Sydde også "Monas toalettveske" i sort og lilla, men glemte å ta bilde før jeg solgte den :( Men, men, gjort er gjort.. Nå skal jeg ha 3 uker ferie, og håper å få sydd en del, da også :) Ønsker alle en riktig god sommer ! Kos dere :) Klem

4 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Veska di var lekker og fine toalettvesker har du også laget ;-))
God ferie og sommer. Jeg har min siste dag før ferien i morra og gleder meg veldig.

Sissel`s syglede sa...

Den veska var kjempefin. Toalettmappene var superfine. Har selv sydd mange toalettmapper av dette mønsteret. De er både kjekke og romslige.
Lengesiden jeg har blogget, for her har jeg hatt nok med jobb og familie. Skal få tatt bilde av veska jeg sydde i helga og legge den på bloggen i dag.
Ha en strålende tirsdag.
Klemz fra Sissel

Jorunn Elizabeth sa...

lekker veske du har laget. God ferie til deg. Jeg begynner min på mandag:-).

Trollmor :) sa...

Takker så mye for koselige kommentarer ! Alltid like moro å få !!! Ønsker dere alle en riktig god sommer :) Klem