tirsdag 23. februar 2010

Etterslep

Lenge siden jeg har lagt ut bilder nå, men prøver å komme på tur med Eventyrteppet. Ble som tidligere nevnt liggende etter pga. alt jeg skulle lage av julegaver og bestillinger før jul. Er også nesten ferdig med både "Toras påskeløper" av AnnAKa og løperen  "Kristine" av Bente Malm. Er jo også veldig opptatt med å se OL om kveldene nå, og STORKOSER meg med det ! Men bilder av løperne kommer om ikke så altfor lenge, håper jeg :)

Tar med et lite Ole Brumm-sitat med det samme (jeg har så sansen for ham) :

 "Når du våkner om morgenen, Brumm" sa Nasse Nøff etter en lang stund, "hva er det første du da sier til deg selv ?" "Jo," sa Ole Brumm, "jeg sier : Mon tro hva jeg får å spise til frokost ? - Hva er det første du sier, Nøff ?" "Jeg sier : jeg lurer på hvilke spennende ting som kommer til å hende i dag ?" svarte Nøff. Brumm nikket tankefullt. "Det er omtrent det samme, det" sa han..

2 kommentarer:

Sissel sa...

Åhhh, hærlige Ole Brom. Han har noen tanker om livet vi alle skulle tenkt over. Gleder meg til å se løperen din når den blir ferdig.
Klemz fra Sissel.

Timotei sa...

Ja, Brumm kan få sagt det han! Lykke til videre med løperene dine. Gleder meg til å se hvordan de blir!