torsdag 12. november 2009

Høytidsengler og julestrømper

Har vært ferdig med både løperen og julestrømpene noen dager nå, men sist fredag ville modemet mitt plutselig ikke virke mer, så jeg har gått og ventet på nytt modem som jeg skulle få tilsendt fra Telenor. Og endelig, i dag kom det !

Er ferdig med første julegaven, "Høytidsengler", designet av AnnAKa. Syns denne er veldig fin som adventsløper. Mamma har ønsket seg denne helt siden jeg laget den første gang for ca. 3 år siden (den solgte jeg). Tenkte derfor at hun skulle få denne som tidlig julegave, så hun får den til 1. søndag i advent. Har laget den noe smalere enn i mønsteret, så den passer bedre til salongbordet.

Har også sydd 2 julestrømper, også designet av AnnAKa. Disse hadde jeg bestilling på fra en kollega, så de er avlevert. De skal hun gi til 2 små jenter i Amerika. Fikk nettopp bestilling på 6 julestrømper til, men nå skal jeg lage noen flere julegaver først. Bilder av disse kommer etterhvert som julegavene blir klare. 

 



Ønsker alle som er innom en fortsatt koselig kveld :)


Ingen kommentarer: